Меню

197 | 2018-07-06

Про виконання Плану заходів щодо запобігання та протидії корупції в Рогатинській райдержадміністрації за ІІ квартал 2018 року

На виконання плану заходів щодо запобігання та протидії корупції у Рогатинській районній державній адміністрації на 2018 рік в районній державній адміністрації протягом I кварталу 2018 року виконувалися наступні заходи:

1. Проекти розпорядчих документів, які готуються в районній державній адміністрації візуються працівниками юридичного сектору апарату районної державної адміністрації та Уповноваженою особою з питань запобігання та виявлення корупції в районній державній адміністрації.

2. З метою відбору осіб, здатних професійно виконувати посадові обов’язки, протягом II кварталу 2018 року проведено 1 конкурс на зайняття вакантної посади державної служби.

3. При прийнятті на державну службу служба управління персоналом апарату райдержадміністрації відповідно до постанови КМУ від 25 березня 2015р. №171 здійснює спеціальну перевірку відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком. Протягом II кварталу 2018 року в райдержадміністрації проведено 1 спецперевірку переможця конкурсу на зайняття тимчасово вакантної посади начальника відділу фінансово-господарського забезпечення апарату райдержадміністрації. За результатами спеціальної перевірки виявлено інформацію, яка б перешкоджала зайняттю посади (не підтвердився диплом про освіту).

4. Проведено 3 перевірки на достовірність відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади” переможців конкурсів на зайняття вакантних посад державної служби. За результатами проведених перевірок заборони до даних кандидатів не застосовуються. Розпочато 1 перевірку до переможця конкурсу на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації.

5. Протягом II кварталу 2018 року проводилася робота по перевірці подання кандидатами на заміщення вакантних посад державної служби, перед призначенням та при звільненні, декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

6. З новоприйнятими державними службовцями райдержадміністрації проводилася роз'яснювальна робота щодо подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, повідомлення про суттєві зміни в майновому стані суб'єкта декларування.

7. Розпорядженнями голови райдержадміністрації від 27.07.2016р. №215 та від 26.09.2016р. №254 в райдержадміністрації створено тендерний комітет та визначено відповідальну особу, яка буде здійснювати процедури електронних закупівель товарів, послуг та робіт. Протягом II кварталу 2018 року процедура електронних закупівель не проводилася, оскільки закупівля товарів, послуг та робіт не перевищувала поріг сум, визначених Законом України «Про здійснення державних закупівель».

8. Інформація про використання бюджетних коштів райдержадміністрацією постійно оприлюднюється на єдиному веб-порталі використання публічних коштів за формами, встановленими законодавством.

9. Протягом II кварталу 2018 року скарги та звернення громадян стосовно порушення антикорупційного законодавства до райдержадміністрації не надходили.

10. Загальним відділом райдержадміністрації забезпечується постійний доступ громадськості до розпоряджень райдержадміністрації, шляхом розміщення їх на офіційній веб-сторінці.

11. Інформація щодо права громадян на доступ до публічної інформації розміщена на сайті районної державної адміністрації в розділі "Доступ до публічної інформації". Протягом ІI кварталу 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 8 запитів на інформацію. Розгляд запитів та надання інформації на них здійснювався у встановлені законодавством терміни.

12. З метою запровадження сучасних форм надання адміністративних послуг, підвищення рівня якості їх надання, створення сприятливих умов для реалізації фізичним та юридичним особам їх конституційних прав, свобод і законних інтересів розпорядженням райдержадміністрації від 18.11.2013 року №242 створено Центр надання адміністративних послуг Рогатинської райдержадміністрації. За II квартал 2018 року центром надання адміністративних послуг надано 5465 адміністративних послуг.

В райдержадміністрації функціонує, ведеться та оновлюється веб-сторінка, на якій оприлюднено інформацію про надання адміністративних послуг, перелік адміністративних послуг, які надаються районною державною адміністрацією, розміщені інформаційні картки адміністративних послуг (розділ «Центр надання адміністративних послуг»).

13. Протягом II кварталу 2018 року до адміністративної чи кримінальної відповідальності за порушення вимог чинного антикорупційного законодавства працівники райдержадміністрації не притягувались.

14. В райдержадміністрації протягом II кварталу 2018 року не виявлено випадків наявності конфлікту інтересів.

 

Голова РДА

Голова Рогатинської районної державної адміністрації


Тел. приймальні:
(03435) 24-300; т/ф 24-780


e-mail:  zagal @rohatyn.if.gov.ua

ЧИТАТИ БІЛЬШЕ

Портали

Курс валют

 

Місцеві інформаційні веб-

Гарячі новини