Меню

56 | 2018-10-09

Про виконання Плану заходів щодо запобігання та протидії корупції в Рогатинській райдержадміністрації за ІІІ квартал 2018 року

На виконання плану заходів щодо запобігання та протидії корупції у Рогатинській районній державній адміністрації на 2018 рік в районній державній адміністрації протягом III кварталу 2018 року виконувалися наступні заходи:

1. Проекти розпорядчих документів, які готуються в районній державній адміністрації візуються працівниками юридичного сектору апарату районної державної адміністрації та Уповноваженою особою з питань запобігання та виявлення корупції в районній державній адміністрації.

2. З метою відбору осіб, здатних професійно виконувати посадові обов’язки, протягом III кварталу 2018 року проведено 1 конкурс на зайняття вакантної посади державної служби.

3. При прийнятті на державну службу служба управління персоналом апарату райдержадміністрації відповідно до постанови КМУ від 25 березня 2015р. №171 здійснює спеціальну перевірку відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком. Протягом III кварталу 2018 року в райдержадміністрації спецперевірка не проводилася.

4. Проведено 1 перевірку на достовірність відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади” переможця конкурсу на зайняття вакантної посади головного спеціаліста відділу ведення Державного реєстру виборців апарату райдержадміністрації. За результатами проведеної перевірки заборони до кандидата не застосовуються.

5. Протягом III кварталу 2018 року проводилася робота по перевірці подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, кандидатами на заміщення вакантних посад державної служби, перед призначенням на посади та суб'єктами декларування, які припиняють діяльність, пов'язану з виконанням функцій держави. Фактів неподання чи несвоєчасного подання декларацій не виявлено.

6. 13 вересня 2018 року проведено навчання з працівниками райдержадміністрації, на якому обговорювалися питання подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, типи декларацій, повідомлення про суттєві зміни в майновому стані суб'єкта декларування.

7. 25 вересня 2018 року прийнято участь у тренінгах на теми: «Правові аспекти організації роботи із запобігання корупції», «Електронне декларування», проведених Національним агентством з питань запобігання корупції.

8. Розпорядженнями голови райдержадміністрації від 27.07.2016р. №215 та від 26.09.2016р. №254 в райдержадміністрації створено тендерний комітет та визначено відповідальну особу, яка буде здійснювати процедури електронних закупівель товарів, послуг та робіт. Протягом III кварталу 2018 року процедура електронних закупівель не проводилася, оскільки закупівля товарів, послуг та робіт не перевищувала поріг сум, визначених Законом України «Про здійснення державних закупівель».

9. Інформація про використання бюджетних коштів райдержадміністрацією постійно оприлюднюється на єдиному веб-порталі використання публічних коштів за формами, встановленими законодавством.

10. Протягом III кварталу 2018 року скарги та звернення громадян стосовно порушення антикорупційного законодавства до райдержадміністрації не надходили.

11. Загальним відділом райдержадміністрації забезпечується постійний доступ громадськості до розпоряджень райдержадміністрації, шляхом розміщення їх на офіційній веб-сторінці в розділі «Нормативно-правові документи».

12. Інформація щодо права громадян на доступ до публічної інформації розміщена на сайті районної державної адміністрації в розділі "Доступ до публічної інформації". Протягом ІII кварталу 2018 року до районної державної адміністрації надійшло 6 запитів на інформацію. Розгляд запитів та надання інформації на них здійснювався у встановлені законодавством терміни.

13. З метою запровадження сучасних форм надання адміністративних послуг, підвищення рівня якості їх надання, створення сприятливих умов для реалізації фізичним та юридичним особам їх конституційних прав, свобод і законних інтересів розпорядженням райдержадміністрації від 18.11.2013 року №242 створено Центр надання адміністративних послуг Рогатинської райдержадміністрації. За III квартал 2018 року центром надання адміністративних послуг надано 2360 адміністративних послуг.

В райдержадміністрації функціонує, ведеться та оновлюється веб-сторінка, на якій оприлюднено інформацію про надання адміністративних послуг, перелік адміністративних послуг, які надаються районною державною адміністрацією, розміщені інформаційні картки адміністративних послуг (розділ «Центр надання адміністративних послуг»).

14. Протягом III кварталу 2018 року до адміністративної чи кримінальної відповідальності за порушення вимог чинного антикорупційного законодавства працівники райдержадміністрації не притягувались.

15. В райдержадміністрації протягом III кварталу 2018 року не виявлено випадків наявності конфлікту інтересів.

Голова РДА

Голова Рогатинської районної державної адміністрації


Тел. приймальні:
(03435) 24-300; т/ф 24-780


e-mail:  zagal @rohatyn.if.gov.ua

ЧИТАТИ БІЛЬШЕ

Портали

Курс валют

 

Місцеві інформаційні веб-

Гарячі новини