Меню

255 | 2017-08-08

Розгляд звернень громадян у першому півріччі 2017 року

Рогатинська районна державна адміністрація організовує та здійснює роботу із зверненнями громадян керуючись відповідними нормативно-правовими документами:

  • Законом України "Про звернення громадян";
  • Указом Президента України "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування";
  • Розпорядженнями голів облдержадміністрації та райдержадміністрації щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.

На адресу райдержадміністрації за І півріччя 2017 року надійшло 701 письмове звернення громадян, 111 звернень поступило на урядову гарячу лінію, 10 запитів на публічну інформацію, 17 громадян побували на особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації.

Основним критерієм роботи із зверненнями громадян було і є збільшення відсотку позитивно вирішених звернень громадян.

Надаються в доступній формі об'єктивні, юридично-правильні роз'яснення громадянам по питаннях, що їх цікавили.

Питання роботи із розгляду звернень громадян слухалося на засіданні колегій райдержадміністрації 31 січня 2017 року та 25 квітня 2017 року.

По матеріалах рішення колегії райдержадміністрації 31.01.2017 року видано розпорядження голови райдержадміністрації від 07.02.2017 року за № 43 «Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування за 2016 рік та хід виконання в райдержадміністрації Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008».

Розпорядженнями райдержадміністрації затверджені:

  • графік прийому громадян з особистих питань керівництвом райдержадміністрації;
  • додатковий графік прийому громадян з особистих питань керівництвом райдержадміністрації у вихідні дні (щосуботи);
  • графік виїзних прийомів громадян керівниками райдержадміністрації;
  • графік роботи «гарячої» телефонної лінії райдержадміністрації.

Вищезгадані графіки опубліковані в районній газеті «Голос Опілля» (22 квітня 2017 року № 15).

Відповідно до графіків, та при потребі, керівництвом райдержадміністрації протягом І півріччя 2017 року проводились прийоми громадян з особистих питань в робочі та вихідні дні, працювала «гаряча» телефонна лінія райдержадміністрації.

Протягом І півріччя 2017 року щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян (26.01.2017 року; 23.02.2017 року; 30.03.2017 року; 27.04.2017 року; 25.05.2017 року; 29.06.2017 року).

З початку року в районній газеті «Голос Опілля» опубліковано статті «Як розглядали звернення громадян» (28 січня 2017 року) та «Робота із зверненнями громадян» (06 травня 2017 року).

Питання роботи із зверненнями громадян систематично розглядається на колегіях райдержадміністрації, нарадах в заступника голови районної державної адміністрації, керівника апарату райдержадміністрації.

Питання роботи із зверненнями громадян стоїть на постійному контролі в райдержадміністрації.

Голова РДА

Голова Рогатинської районної державної адміністрації


Тел. приймальні:
(03435) 24-300; т/ф 24-780


e-mail:  zagal @rohatyn.if.gov.ua

ЧИТАТИ БІЛЬШЕ

Портали

Курс валют

 

Місцеві інформаційні веб-

Гарячі новини