Меню

145 | 2018-01-04

Розгляд звернень громадян у 2017 році

Рогатинська районна державна адміністрація організовує та здійснює роботу із зверненнями громадян керуючись відповідними нормативно-правовими документами:

  • Законом України "Про звернення громадян";
  • Указом Президента України "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування";
  • Розпорядженнями голів облдержадміністрації та райдержадміністрації щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.

На адресу райдержадміністрації за 2017 рік надійшло 1343 письмових звернень громадян, 18 громадян побували на прийомі у керівництва райдержадміністрації.

Основним критерієм роботи із зверненнями громадян було і є збільшення відсотку позитивно вирішених звернень громадян.

Надаються в доступній формі об'єктивні, юридично-правильні роз'яснення громадянам по питаннях, що їх цікавили.

31.01.2017; 25.04.2017р; 25.07.2017р; 31.10.2017 року на засіданні колегії райдержадміністрації слухалось питання «Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації та хід виконання в райдержадміністрації Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». По матеріалах рішення вищезгаданих колегії 07.02.2017 року за № 43 видано розпорядження голови райдержадміністрації «Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування за 2016 рік та хід виконання в райдержадміністрації Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008», та 31.07.2017р за № 252 «Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування у І півріччі 2017 року та хід виконання в райдержадміністрації Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008».

Розпорядженнями райдержадміністрації затверджені:

  • графік прийому громадян з особистих питань керівництвом райдержадміністрації;
  • додатковий графік прийому громадян з особистих питань керівництвом райдержадміністрації у вихідні дні (щосуботи);
  • графік виїзних прийомів громадян керівниками райдержадміністрації;
  • графік роботи «гарячої» телефонної лінії райдержадміністрації;

Вищезгадані графіки опубліковані в районній газеті «Голос Опілля» ( 22 квітня 2017 року № 15); (22 липня 2017 року № 28).

Відповідно до графіків, та при потребі, керівництвом райдержадміністрації протягом 9 місяців 2017 року проводились прийоми громадян з особистих питань в робочі та вихідні дні, працювала «гаряча» телефонна лінія райдержадміністрації.

Відповідно до графіку щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян (26.01.2017 року; 23.02.2017 року; 30.03.2017 року; 27.04.2017 року;25.05.2017 року; 29.06.2017 року; 27.07.2017 року; 31.08.2017 року; 28.09.2017 року; 26.10.2017 року; 30.11.2017 року; 28.12.2017 року).

З початку року в районній газеті «Голос Опілля» опубліковано статтю «Як розглядали звернення громадян» ( 28 січня 2017 року) та «Робота із зверненнями громадян» ( 06 травня 2017 року).

Питання роботи із зверненнями громадян систематично розглядається на колегіях райдержадміністрації, нарадах в заступника голови районної державної адміністрації, керівника апарату райдержадміністрації.

Питання роботи із зверненнями громадян стоїть на постійному контролі в райдержадміністрації.

Голова РДА

Голова Рогатинської районної державної адміністрації


Тел. приймальні:
(03435) 24-300; т/ф 24-780


e-mail:  zagal @rohatyn.if.gov.ua

ЧИТАТИ БІЛЬШЕ

Портали

Курс валют

 

Місцеві інформаційні веб-

Гарячі новини