Меню

51 | 2018-09-03

Розгляд звернень громадян у І півріччі 2018 року

На адресу райдержадміністрації за І півріччя 2018 року надійшло 706 письмових звернень громадян, 91 звернень поступило на урядову гарячу лінію, 15 запитів на публічну інформацію, 9 громадян побували на особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації.

Основним критерієм роботи із зверненнями громадян було і є збільшення відсотку позитивно вирішених звернень громадян.

Надаються в доступній формі об'єктивні, юридично-правильні роз'яснення громадянам по питаннях, що їх цікавили.

Питання роботи із розгляду звернень громадян слухалося на засіданні колегій райдержадміністрації 30 січня 2018 року та 03 травня 2018 року.

По матеріалах рішення колегії райдержадміністрації 30.01.2017 року видано розпорядження голови райдержадміністрації від 07.02.2017 року за № 27 «Про підсумки розгляду звернень громадян, що надійшли до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування за 2017 рік та хід виконання в райдержадміністрації Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008».

Розпорядженнями райдержадміністрації затверджені:

  • графік прийому громадян з особистих питань керівництвом райдержадміністрації;

  • додатковий графік прийому громадян з особистих питань керівництвом райдержадміністрації у вихідні дні (щосуботи);

  • графік виїзних прийомів громадян керівниками райдержадміністрації;

  • Положення про «гарячу» телефонну лінію районної державної адміністрації та Положення про телефон довіри районної державної адміністрації.

Вищезгадані графіки опубліковані в районній газеті «Голос Опілля» .

Відповідно до графіків, та при потребі, керівництвом райдержадміністрації протягом І півріччя 2018 року проводились прийоми громадян з особистих питань в робочі та вихідні дні, працювала «гаряча» телефонна лінія райдержадміністрації.

Протягом І півріччя 2018 року щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян (25.01.2018 року; 22.02.2018 року; 29.03.2018 року; 26.04.2018 року; 24.05.2018 року; 27.06.2018 року).

24 лютого 2018 року в районній газеті «Голос Опілля» опубліковано статтю «Положення про «гарячу» телефонну лінію РДА та Положення про телефон довіри РДА »

Питання роботи із зверненнями громадян систематично розглядається на колегіях райдержадміністрації, нарадах в заступника голови районної державної адміністрації, керівника апарату райдержадміністрації.

Питання роботи із зверненнями громадян стоїть на постійному контролі в райдержадміністрації.

Голова РДА

Голова Рогатинської районної державної адміністрації


Тел. приймальні:
(03435) 24-300; т/ф 24-780


e-mail:  zagal @rohatyn.if.gov.ua

ЧИТАТИ БІЛЬШЕ

Портали

Курс валют

 

Місцеві інформаційні веб-

Гарячі новини