Меню

257 | 2018-04-02

Зразки скарг про порушення законодавства про захист прав споживачів

 

 

Держпродспоживслужба України

вул. Б.Грінченка, 1, м. Київ, 01001

 

ПІП скаржника

Поштова адреса: (обов'язково)

Контактний телефон

Електронна адреса:

Скарга

Звертаюся до Вас у зв'язку з порушенням мої прав у _______________(категорія закладу: супермаркет, магазин, аптека тощо), який розташований за адресою (фактична адреса закладу):_____________________________ та належить ______________ (ПП,ФОП, ТОВ, тощо, інформація про власника має бути зазначена у куточку покупця, чи на чеку).

Так, _________ (дата) прийшовши у даний заклад, я заходів придбати__________ (найменування товару). Вибравши товар, на касі я вирішив розрахуватись банківською карткою, але мені відмовили мотивуючи тим, що ____________________________________. Мені прийшлось розрахуватись готівкою, копію фіскального чеку додаю.

Пунктом 2 статті 17 Закону України «Про захист прав споживачів» встановлено, що споживач має право на вільне використання електронних платіжних засобів.

Враховуючи вищезазначене, я вважаю, що у цьому закладі порушили мої права як споживача, тому прошу розглянути мою скаргу та провести позапланову перевірку у _____________(ПП,ФОП, ТОВ, тощо). Про результати проведеної роботи, прошу повідомити у встановлений законодавством строк.

Додатки:

  • копія звернення до суб’єкта господарювання (за наявності);
  • копія документу, який засвідчує факт придбання товару (за наявності);
  • тощо.

Дата Підпис

Примітка: електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд сканованої копії та/або фотокопії.


 

 

Держпродспоживслужба України

вул. Б.Грінченка, 1, м. Київ, 01001

 

ПІП скаржника

Адреса скаржника

Контактний телефон

e-mail

Скарга

10 лютого 2016 року мною за адресою: _____________________________, у магазині «______________________» ФОП _____________________ або (ТОВ «____________________») було придбано_________________________ вартістю ___________грн.

У період гарантійного терміну продукція втратила якість (виникли недоліки)_________________. Звернувшись до магазину, продавець мені відмовив у проведенні гарантійного ремонту__________________ (копія звернення додається).

У зв’язку з чим, прошу розглянути мою скаргу по суті та вирішити питання щодо проведення гарантійного ремонту (повернення коштів) за товар, який не відповідає якості.

Додатки:

  • копія звернення до суб’єкта господарювання,
  • копія документу, який засвідчує факт придбання продукції;
  • копія технічного паспорта;
  • тощо.

Дата Підпис

Примітка: електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд сканованої копії та/або фотокопії.


Кому: Голові Держпродспоживслужби
вулиця Бориса Грінченка, 1, Київ, 02000

Від кого: ПІБ
Поштова адреса:(обов’язково)
Електронна адреса:(якщо хочете отримувати відповідь електронкою)

Звернення

Звертаюся до Вас у зв’язку з порушенням моїх прав у категорія закладу (аптека, супермаркет, тощо) «НАЗВА ЗАКЛАДУ», що розташована у ФАКТИЧНА АДРЕСА ЗАКЛАДУ та належить ВЛАСНИК (ФОП, ПП, ТОВ, кому належить підприємство). Інформація про власника має бути у куточку споживача\на чеку\при оплаті терміналом).

Так, ДАТА, я прийшов в даний заклад та вирішив купити ТОВАР. Цінники, інформація про товар та спілкування з клієнтами у закладі (перелік того, що у закладі іноземною мовою) відбувається іноземною мовою.

У зв’язку з тим, що у закладі мені відмовили в обслуговуванні українською мовою, я зробив неправильний вибір та купив не ті товари, що хотів.

У випадку, якщо куточок споживача відсутній, до нього важко дійти або відсутня книга скарг вже у самому куточку, використовуємо наступний абзац. Окремо зазначу, що запис до книги скарг – це ваш додатковий аргумент, але і без нього також можна.

Після чого я вирішив здійснити запис до книги скарг магазину, але цього не зробив у зв’язку тут описуєте причину, що є також порушенням ЗУ «Про захист прав споживача».

Відповідно від роз’яснень Держпродспоживслужби за підписом від 16.12.2016 року №603-154-7/26317 Т.в.о. заступника Голови, вказано, що у випадку ненадання згоди на спілкування з покупцем російською мовою, суб’єкт господарювання зобов’язаний здійснювати обслуговування клієнта українською мовою, що в даному закладі було порушено.

Після купівлі товару, мені також видали розрахунковий документ на іноземній мові.

У даному закладі мені не була надана необхідна, доступна, достовірна, своєчасна інформація про продукцію, чим порушили п.1, ст.15 Закону України «Про захист прав споживачів».

У зв’язку з вищевикладеним, прошу провести позапланову перевірку закладу (аптека, супермаркет, тощо) «НАЗВА ЗАКЛАДУ», що розташована у ФАКТИЧНА АДРЕСА ЗАКЛАДУ та належить ВЛАСНИК (ФОП, ПП, ТОВ, кому належить підприємство), притягнути власників до адміністративної відповідальності за ст. 155 КУпАП, та зобов’язати їх вжити заходів, задля обслуговування україномовних клієнтів українською мовою, в тому числі зробити цінники і чеки українською мовою, та розташувати книгу скарг у доступному для покупців місці(у випадку, якщо скаржилися на відсутність куточка споживача).

Відповідь прошу надати на електронну скриньку.

Розрахунковий документ додаю. У випадку, якщо його видали

ДАТА ПІДПИС ІНІЦІАЛИ
Підпис, дату – обов’язково.. Потім, звернення з підписом можна відскановувати і надсилати електронною поштою, а можна листом. Єдине що, навіть електронне звернення без підпису до розгляду не приймається. Чому- не знаю, але факт.

Курсивом – це пояснення, їх видаляєте. Жирним шрифтом описано те, що треба замінити інформацією з чеку.

Голова РДА

Голова Рогатинської районної державної адміністрації


Тел. приймальні:
(03435) 24-300; т/ф 24-780


e-mail:  zagal @rohatyn.if.gov.ua

ЧИТАТИ БІЛЬШЕ

Портали

Курс валют

 

Місцеві інформаційні веб-

Гарячі новини